Proces naprawy

Chcielibyście Państwo dokonać regeneracji zaworów bezpieczeństwa w naszym serwisie, lecz nie  jesteście pewni jak wygląda

proces naprawy w naszym serwisie. Przed wysłaniem zaworów do Serwisu prosimy o kontakt telefoniczny.

Po otrzymaniu przesyłki dokonujemy oceny zaworów.

Następnie demontujemy zawór i oceniamy stan wewnętrzny zaworu. Na tym etapie Klient otrzymuje informacje odnośnie kosztów naprawy.

W skład standardowej naprawy wchodzi: demontaż, czyszczenie, wymiana drobnych części, wymiana talerza, regeneracja powierzchni uszczelniających, nastawa, montaż, malowanie, odbiór UDT.  W sytuacjach wyjątkowych dokonujemy wymiany siedziska i innych zużytych części.

Standardowy termin naprawy wynosi 14 dni.

 

 

Masz pytania

Sprawdź również

Wsparcie tech.

Leser

Wierzymy, że zgromadzone informacje będą stanowiły źródło wiedzy na temat firmy...

Wsparcie techniczne