Proces naprawy

Chcielibyście Państwo dokonać regeneracji zaworów bezpieczeństwa w naszym serwisie, lecz nie  jesteście pewni jak wygląda

proces naprawy w naszym serwisie. Przed wysłaniem zaworów do Serwisu prosimy o kontakt telefoniczny.

Po otrzymaniu przesyłki dokonujemy oceny zaworów.

Następnie demontujemy zawór i oceniamy stan wewnętrzny zaworu. Na tym etapie Klient otrzymuje informacje odnośnie kosztów naprawy.

W skład standardowej naprawy wchodzi: demontaż, czyszczenie, wymiana drobnych części, wymiana talerza, regeneracja powierzchni uszczelniających, nastawa, montaż, malowanie, odbiór UDT.  W sytuacjach wyjątkowych dokonujemy wymiany siedziska i innych zużytych części.

Standardowy termin naprawy wynosi 14 dni.

 

 

Masz pytania

Sprawdź również

Wsparcie tech.

Leser

Wierzymy, że zgromadzone informacje będą stanowiły źródło wiedzy na temat firmy...

Wsparcie techniczne

Zapisz się do newslettera LESER Polska!

Wyślij mi newsletter (możesz wypisać się w każdej chwili).

FreshMail.pl